Hogyan mérd magad, hogy tökéletes legyen a ruha
Milyen méreteket mérj meg magadon.
Alapvetően háromféle méret kerül megadásra, természetesen értelemszerűen kell figyelembe venni a megadott adatokat.
Ruhák, toppok, blúzok, veddfelkék esetében nagyon fontos az "M", ami a mellbőséget adja meg.
Természetesen ezt egy nadrág, illetve szoknya esetében nem lehet értelmezni. A következő méret a "D", azaz a derékbőség. A harmadik méret pedig a "CS", mely a csípőbőséget fogja megadni számodra. "H" betűvel a ruhadarab hosszát szoktuk jellemezni.
M:
D:
CS:
H:
A feltüntetett méretek: Az első adat minden esetben a termék adott ALAPÁLLAPOTÁT jelölö adat (AZAZ NINCS KIHÚZVA AZ ANYAG). A második adat azt jelenti, hogy kihúzva eddig enged az anyag.
Példa: M: 120-145 cm -> tehát mellbőség alapállapota 120 cm, mely 145 cm-ig húzható ki. Minél közelebb van a méreted a második számhoz (145 cm), annál nagyobb az esély arra, hogy szűk lesz a termék mellmérete. Tehát ha 140 cm felett van a mellbőséged, semmikép nem ajánlott hogy a terméket megvegyed.
Ügyelned kell a derékbőségre, ahol figyelembe kell venni, hogy hiába nyúlik az anyag jobban, ha azt a mellbőséged, vagy csípőbőséged a felvételkor megakadályoza.
Még véletlenül se vedd meg azt a terméket, melynek csipőmérete kisebb, mint a Te csipőbőséged. Nem fogod tudni felvenni.
Nem fogok XL-2XL-...-5XL, vagy 46-48-...-58 méreteket megadni, mivel ezek csak tájékoztató adatok, sok gyártó nem értelmezi megfelelően ezeket. Helyette mérd meg a mellbőségedet, derékbőségedet és csípőbőségedet úgy, hogy a mérőszalagot körbe vezeted a melled, a derekad, illetve csípőd felett úgy hogy az lehetőleg ne feszüljön meg Rajtad. Ahol a szalag eleje és a szalag közepe összeér, olvasd le a méretet. Célszerű ha valaki segít Neked a mérésben, abból még baj nem származott.
Mindkettőnknek problémát és gondot okozol, ha nem megfelelően méred meg a méretedet, hiszen ha egy olyan ruhát vásároltál, amelyet nem, vagy nem szívesen fogsz hordani.
Szeretném felhívni a figyelmedet itt is, hogy akciós ruhát nem tudsz visszaküldeni, mivel az akció a termékkínálat végét jelenti. És ne feljds el, hogy a rossz rendeléssel mástól elveheted a vásárlás örömét, holott neki a méret jó lett volna.